اعتقاد واقعی سعید نمکی نسبت به عزاداران اباعبدالله 

سعید نمکی در خودشیرینی و مردم فریبی در رابطه ای که فقط در خیال وی نقش بسته است، گفت: "رابطه من با رهبر انقلاب رابطه مرید و مراد بود، اما الان به عاشق و معشوق تبدیل شده است.

طبق معمول وزیر بیگانه پرست نوکراجنبی و منکر آیات و روایات مسلم در طبّ اسلامی با چند سال جنگ عیان با آیات قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام و همچنین بعد از افاضات وی در خصوص گریه عزاداران امام حسین علیه السلام، در تلاش به مردم فریبی عیان، ادعای خلاف واقعی را با همکاری سیمای دولتی نمود که خود نیز نپذیرفته و سیمای دولتی را به کمک خوانده است!!!!

آیا کسی که تا دیروز عزاداران اباعبدالله را بیمار تلقی می کرد، و همچنان در حال جنگ با طبّ اسلامی و طبّ ایرانی بوده و با اجرای دستورات دشمنان قسم خورده اسلام و ایران در نسل کشی مردم ایران در سقط جنین و صدور مجوز ساخت و پخش محصولات فراریخته و فوت بیماران کرونا در بیمارستان ها با طب شیمیایی و ... می تواند مرید و عاشق رهبری باشد که عمری در مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب سینه سپر نموده و خار دشمنان اسلام و انقلاب بوده وهست؟!!!

چرا اعضای کمیته مشورتی علمی مبارزه با بیماری‌های عفونی بخصوص کرونا در ستاد وزارت بهداشت با انتصاب وزیر بهداشت مرید و عاشق رهبری، دارای حداقل ایمان مذهبی و جزو عزاداران اباعبدالله نیستند ولی برای نحوه عزاداری عاشقان امام حسین علیه السلام نسخه دشمن پسند می پیچند؟ چرا در عضویت این افراد سوابق آنها مدنظر قرار نگرفته یا به دلیل سوابق درخشان برخی در خارج از کشور از جمله مینو محرز و... عضو شده اند؟

 

نیروهای مؤمن انقلابی در هر بار دروغ و مردم فریبی وزیر بهداشت از سوابق وی و اعضای کمیته مشورتی علمی در ستاد مقابله با بیماری های عفونی وزارت بهداشت روشنگری نمایند.