مردم ایران از مخابرات #اینترنت نخرید.                                                                                                   چرا عملکرد #مخابرات ایران و قم با دستور مقام معظم #رهبری کاملا مغایر بوده و مخابرات ابزار اصلی اجرای دستور را از مردم ایران و قم گرفته و با آزار و اذیت کاربران و تحمیل هزینه های گزاف با هدف درآمدسازی برای خود و... مانع فعالیت های فعالان #فضای_مجازی شده و می شود؟

💐مردم ایران و قم قبل از خرید و اجاره منزل از وجود #فیبر_نوری مخابرات اطلاع حاصل نموده و به هیچ عنوان در مناطق فیبر نوری مخابرات زندگی نکنید، چون مجبور به پرداخت هزینه های گزاف خرید اینترنت تلفن ثابت با کیفیت بسیار پائین با ادعای کیفیت عالی خواهید شد. هرگز کارشناس مخابرات رایگان و با هزینه را به منزل و محل کارتان راه ندهید، چون بیش از ده سال روند معمول مخابرات علت قطعی و پارازیت در تلفن ثابت و... را علاوه بر احتمال قریب به یقین اتصال فلش به لپتاب و سیستم و... ، در سیم کشی منزل و مشکل فنی در منزل اعلام و 20 هزار تومان هزینه خواهند گرفت. به مخابرات در بخش تلفن ثابت و اینترنت و اکثر کارشناسان 2020 اعتماد نکنید. 

🍀🔺اخیرا شرکت مخابرات ایران و قم حداقل اینترنت یک ساله با سرعت بسیار زیاد مورد ادعا ولی غیرقابل دسترسی به خریدار را 480 گیگ به قیمت 304000 تومان با سرعت بسیار زیاد مورد ادعای غیرقابل دسترسی برای خریدار قرار داده و هزینه مصرف بیش از 4 سال برخی خریداران را در یک سال می گیرد و هیچ نظارتی از سوی وزارت ارتباطات و مجلس شورای اسلامی و سازمان #بازرسی کل کشور و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و سازمان #تعزیرات حکومتی و مدعیان دفاع از حقوق و معیشت مردم و #اقتصاد_اسلامی و ... وجود ندارد.

🌿🔺همچنین، از سالها قبل تا حال نیروهای #مؤمن_انقلابی را با رصد از طریق اینترنت و تلفن ثابت و ... شناسایی و اقدام به کاهش سرعت و قطع اینترنت و پارازیت در خط تلفن ثابت و ممانعت از تماس با پشتیبانی 2020 و اصرار به اعزام #کارشناس_رایگان! به منزل با هدف و اعمال خلاف قانون از جمله اتصال فلش به سیستم فرد نموده و می نماید و هیچ اقدام قانونی بازدارنده ای از سوی #وزارت_ارتباطات نبوده و صرفا شکایات را رسیدگی و مخابرات را ملزم به وصل اینترنت می نماید!!! 

#انتقام_سخت #انتخاب_اصلح